This article was originally published online on 28 December 2012 with the erroneous phrase “It represents a conventional alternative…” in the conclusion paragraph, which may mislead readers. The correct phrase is “It represents a convenient alternative…”.

All online versions of the article were corrected on 4 January 2013.